Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Thursday, February 09, 2006

Hamas Vrouwenhaat

De Vrouwenhaat van Hamas

Ik werd door een kraakster uit de Amsterdamse Pijp ooit voor "Macho" uitgescholden en ze zei tegen mijn toenmalige vriendin dat ze een relatie met mij echt afraadde. Deze kraakster is nu een hoog boven ons gestelde persoon, die soms een onderonsje met Maxima heeft en ze is getrouwd met een Tweede Kamerlid van de PvdA, ook een vrouw. Wie weet wie het is? Graag in de comments raden.

Dus niet menselijks is mij vreemd, wilde ik maar even aan de geachte politiek correcte reaguurders mededelen. Nu nog even iets over "de Oma der Feministen", wiens naam ik niet meer zal noemen. Ik was afgelopen zomer dus in een heel mooi vakantiehuis, met uitzicht op Veere, in Zeeland. Een bevriend advocatenechtpaar uit Frankfurt had ons uitgenodigd in hun Nederlandse buitenverblijf. De mevrouw des huizes was in de zeventiger jaren lid van de Studentenbund Spartakus, een communistische mantelorganisatie, maar nu zijn ze allebei in zeer goede doen. Mercedes voor de deur, niets op aan te merken.

Dus wij zitten in luie ligstoelen en kijken over het water en een glas rosé bij de hand, zegt ze tegen mij : "wie geht es eigentlich Anja Meulenbelt". Dass musst du mich fragen, sage ich noch. Dass musst du ausgerechnet mich Keesjemaduraatje fragen? Also Anja: "Herzliche Grüsse von Ruth aus Frankfurt, wenn die Revolution kommt, dann stehen wir wieder stramm"

Komme ich nach Hause, zu meinen Eltern, muss ich erfahren, dass mein Vater ausgetreten ist aus der Reformierten Kirche und jetzt einer "Studentenekklesia" (van de Ukelele der Kerken) angehört, in "de Rode Hoed". Muss ich das wirklich noch erleben? Ist Reformiert sein wieder nicht schon schlimm genug? Das schlimme ist, das in dieser Kirche fasst jeden Sonntag, wenn sie nicht im Gazastreifen mit Hamas Frauen am orakeln ist, die "Oma der Feministen" zur Kirche geht.

Also wo ich auch schaue und wo ich auch gehe, überall schaut die blöde Tüssi mir ins Gesicht. Oder bin ich jetzt Paranoia geworden?

1 comment:

fijnombisextezijn said...

ik ben gelukkig bisexueel want ik kom gewoon geen leuke vrouwen tegen. Het is altijd gezeik met de mutsen en ik ben blij dat ik wel eens een leuke lekkere vent tegenkom.
Je zou sexueel maar van vrouwen afhankelijk zijndan was ik al dood denk ik. De meeste vrouwen die ik wel eesn geneukt heb zijn zeikwijven die niet eens echt lekker sex kunnen hebben. Ik kus liever een mooie gladde jongen op de mond dan een zelfingenomen kutje. Ik heb er echt helemaal klaar mee. ik beoefen een vechtsport nog even dan vermoord ik stomme zelfingenomen hoerkutjes voor de lol en vrij met een lieve jongen. Of zijn de vrouwen dan in een keer wel geinteresseerd zoals het feit dat ze naar me toe komen en een homtent om te vragen of ik bisexueel ben. Ik kom namelijk niet erg homoachtig over.
Volgende keer zeg ik niet meer ben nu hom,oomdat dat veel plezieriger is wijven mogen naar de hel.