Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Friday, November 10, 2006

Geef die del een lel

Door Keesjemaduraatje
Hallo daar, stelletje politiek correcte reaguurders. Jullie hebben waarschijnlijk de laatste tijd niet de Praatgroepen_1moeite genomen de werkelijk van belang zijn weblogs te checken en daarom heb ik dat even voor jullie gedaan. Mohammed Benzakour, de plagierende beroeps-allochtoon, krijgt weer even landelijke aandacht doordat de website GeenStijl zijn artikel citeert, waarin hij zich een voorstander van vrouwenmishandeling toont.

GeenStijl verwijst daarvoor naar het weblog van de Haatzaaiende-SP-Heks Mullahbelt. Meteen daarna komen er duizenden reacties binnen op het forum van de Senator voor Haat en Terreur, reacties die ze allemaal wegmeulenbelt.
 
Dat zijn de lezers van GeenStijl niet gewend, dat een weblog alle reacties wist en daarom komt er nog even een reactie achteraan: Allemaal de groetjes van Anja Meulenbelt. Het leuke van het hele verhaal is, dat je haar ziet zitten aan haar PC, terwijl ze alle reacties aan het wegwissen is.

2 comments:

Wouter Brassé said...

Mohammed Benzakour is voor mij één van de redenen waarom ik niet op de Partij voor de Dieren zal stemmen. Ronduit bizar dat Anja Meulenbelt hem ruimte geeft op haar weblog. Het geeft wel aan hoe diep ze gezonken is. Zij is dan ook één van de hoofdredenen waarom ik niet meer op de SP stem. Haar naam verbasteren zou ik echter overlaten aan de onfrisse jongens van Stormfront, die haar graag 'Vuilnisbelt' noemen. Ik vind zoiets niet getuigen van stijl.

O'Brien said...

Inderdaad, Wouter.
Merkwaardige actie van Meulenbelt. Ze heeft het er trouwens maar druk mee dat censureren: "Mocht ik per ongeluk een reactie gedelete hebben die serieus was, dan mijn excuses."

Het is en blijft een vreemds portret.