Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Wednesday, August 15, 2007

NRC opzeggen?

Door Keesjemaduraatje
ik zat de gehele vakantie te zeuren over de vraag of ik nu de NRC op zou zeggen, want ik ben conservatief en hou helemaal niet van verandering, dus ik lees gewoon nog steeds linkse kranten als Vrij Nederland en NRC. Je moet toch wat en tot overmaat van ramp ook nog eens op zaterdag de Volkskrant, terwijl ik gewoon dankbaarheid zou moeten tonen ten opzichte van het dagblad Trouw en die krant zou moeten bestellen. Wat is er dan zo slecht aan de NRC, vroegen mijn huisgenoten zich af. Ja, ze hebben Fortuyn kapotgeschreven en ze laten die rare Elsbeth Etty steeds stukken schrijven en die linkse Frits Abrahams is helemaal niet te pruimen. Ze werken de islamisering van Nederland gewoon in de hand.
De vrouw met de zes Jaguars werd er een beetje gek van en zei: "Wacht nou eerst maar eens af wat de NRC schrijft als die ex-moslim Jami wordt doodgeschoten en neem dan de beslissing"

No comments: