Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Wednesday, September 05, 2007

Penelope22

Door Keesjemaduraatje
ik wilde er niet over beginnen en mevrouw Hoeiboei is mijn getuige, maar nou gaat hij te ver. In het log met de titel "Haat" ,van de vrijdenker Peter Breedveld, wordt enkele keren op denigrerende wijze verwezen naar het prachtweblog Hoeiboei en onbekommerd geschreven over het al dan niet in huwelijkse staat uit eten gaan met een Marokkaanse vriendin. Mijn bijdragen worden op ongegronde redenen gewist. Dus ik doe ook eens een boekje open over deze hypocriete weblogger. Ik geef toe dat ik een persoonlijke afkeer heb tegen Frontaalnaakt, omdat ik een hele mooie link vanuit dat weblog had, gemaakt door de meester himself, die me wel 100 hits per dag opleverde. In April 2007 dacht ik opeens , wat heb ik toch weinig bezoekers op mijn site en toen zag ik pas dat ik eraf gegooid was.

Peterviva 

Na een beetje zoeken op het Viva Forum "Relaties", bleek al snel wat er aan de hand was. Peter Breedveld heeft zijn vrouw bedrogen met een Marokkaanse vriendin.
Aanvankelijk wilde hij zijn vrouw nog voorstellen om zijn vriendin slechts eenmaal

No comments: