Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Saturday, February 23, 2008

Een goed mens

Door Keesjemaduraatje
Neutronen "Ik kan bewijzen, dat ik ook ooit een goed mens was, met idealen en een hart dat links klopt." Zei ik vanochtend tegen mijn vrouw, toen ik een verzameling tekeningen aan het opruimen was. "Kijk maar". Het eerste affiche, door mij gemaakt, als linoleumsnede. We hadden een ouderwetse wasmangel waar we de affiches mee produceerden. De man waarmee ik de affiches ophing is nu een hooggeplaatste redacteur bij de Volkskrant, dus waar hebben we het over.

2 comments:

Bas said...

Het proberen om de zon na te bootsen had een bom als resultaat.
Het jonge verstand van toen, die hier pretendeerde verstand van te hebben ,protesteerde.
Nu ,in Frankrijk word het weer geprobeerd,nu om de energie op te vangen .
Met als doel de planeet aarde te redden van een door ,weer links gestimuleerd ondergang programma.
Het verstand van toen is nu tjoep stil terwijl een andere ook jonge generatie probeert het geheim van schone energie waar te maken !
De jonge generatie van toen,nu de oude, hoopt nu dat het lukt.
Voor het gemak vergetend dat de bom de sleutel was voor dit onderzoek.
De kosten gaan voor de baat om het maar zo uit te drukken.
Oorlog inspanning bracht een man op de maan ,en vakantie ,van een dagje ,per fiets naar Zantvoort ,per vliegtuig naar elke plaats op de aardbol ,en betaalbaar ,zelfs voor de bouwvakker.
Het kan verkeren ,
Bas

Wim Nusselder said...

Ooit... :-)
Flinke kans dat ik toen ook meeliep.
Spreek je hem nog wel eens?

Groetjes,

Wim