Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Tuesday, March 11, 2008

Op zoek naar Anja

Door Keesjemaduraatje
In een van de laatste reacties op dit uiterst onconventionele weblog, schrijft Roelf: "Ik heb liever dat je meer schrijft over Anja M. Ik kan daar gewoon niet genoeg van krijgen. Ik weet niet hoe het komt." Aan dat soort verzoeken voldoe ik natuurlijk graag. Ik weet niet of het jullie al opgevallen is, maar ik schrijf niet meer zo heel erg negatief over de Senator van Haat en Nijd en dat heeft twee oorzaken. Ten eerste staat de groep van Fatah aanhangers, waar Anja toe behoort heel erg onder druk en wordt bijna uitgemoord door de Hamas. Anja schrijft daarover op haar weblog en dan kan ik nog wel een trap na gaan geven, maar zij geeft op dat moment ons de informatie die we nodig hebben om tegen Hamas te waarschuwen. Waarom zou ik dan kwaad op haar zijn. De tweede reden is, dat ik het moedig van haar vind, dat ze er toch steeds weer heengaat.

No comments: