Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Wednesday, May 21, 2008

Seemann, Lass das Träumen

Zeegat

Door Keesjemaduraatje
Nu het Gregorius-debat is opgeschort en het kabinet voorlopig niet valt, heb ik net even tijd om twee weken het zeegat uit te zeilen. De bovenstaande foto is genomen door de schipper van het zeilschip, waar ik op mee ga varen. Deze keer gaat de reis van Riga naar Helsinki. Ik hoop dat jullie mij niet al te zeer missen. Er zijn nog andere weblogs, die ik hier niet zal noemen, die het nieuws en de politiek kritisch volgen. Dus Nederland is niet verloren.
Op 7 juni ben ik weer terug. Tot dan.

Lolita - Seemann lass das Träumen 1996
Original von 1960
(durch Kommentar unterbrochen)

Seemann, lass das Träumen
Denk nicht an zu Haus
Seemann, Wind und Wellen
Rufen dich hinaus
Lolita - Seemann lass das Träumen 1996
Original von 1960
(durch Kommentar unterbrochen)

Seemann, lass das Träumen
Denk nicht an zu Haus
Seemann, Wind und Wellen
Rufen dich hinaus

Deine Heimat ist das Meer
Deine Freunde sind die Sterne
Über Rio und Shanghai
Über Bali und Hawaii

(Kommentar)

Deine Heimat ist das Meer
Deine Freunde sind die Sterne
Über Rio und Shanghai
Über Bali und Hawaii
Categorie: Muziek
Labels:

No comments: