Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Thursday, August 21, 2008

Wie doet dat?

Door Keesjemaduraatje
Nee, ik was er niet bij. Er waren diverse redenen waardoor ik verhinderd was. Er was veel werk. Mijn vrouw en kinderen kwamen terug van vakantie. Er hing wel iets in de lucht. Ik voelde het aankomen. Op zich ben ik er wel gek op relletjes. Maar ik hou het liever zelf in de hand.

Het optreden van Wijnand is wel sterk. Hij geeft een interview aan Geenstijl. Hij komt weer op NOVA. Hij zit bij Knevel. Volgens mij is ie bezig aan een comeback. Ik kan dat alleen maar sterk afraden.

Wijnand Duijvendak hoort niet in de politiek. Hij heeft teveel op zijn kerfstok. Er zijn nog zoveel andere baantjes.

2 comments:

xGlyphic said...

Als ie terugkomt bij GroenLinks ben je vervolgens wel van GroenLinks af.

Maar goed, er zijn wat blogs verdwenen. Toeval?

Anno said...

wat lul je toch dom steeds eigenlijk