Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Wednesday, November 05, 2008

Nou, .. gefeliciteerd dan maar..

Door Keesjemaduraatje
Als deze overwinning tot gevolg heeft dat de linkse-grachtengordel-elite nu eens een beetje pro-amerikaans wordt, dan is het me dat wel waard. Verder heb ik even geen commentaar. Even wachten op de werkelijke daden, die ongetwijfeld nu zullen volgen. Mijn GroenLinks collega van tegenover zei vanochtend al: "Nu het homo-huwelijk en de soft-drugs legaliseren". Dat zijn inderdaad heel erg belangrijke items. Ik denk dat Obama juist die twee dingen niet zal doen. Opmerkelijk trouwens, dat de mensen die het huwelijk en de huwelijkse trouw het laagst in het vaandel hebben staan, nu opeens zo voor het homo-huwelijk zijn. Volgens mij gewoon om de slagkracht van het Nederlandse volk te ondermijnen.

1 comment:

Janjanus said...

Ik heb dat ook altijd vreemd gevonden dat de mensen die absoluut tegen het huwelijk zijn zo heel erg voor het homo huwelijk zijn. En dat anti-amerikanisme van de linkse elite is ook allemaal gelul. Als ze de kans krijgen om naar Amerika te vertrekken zijn ze allemaal zo gevlogen. Dan nemen ze de "racistische-fascistische-nazi" rednecks nog op de koop toe. En dat blijken dan ook nog eens gewone, aardige, hardwerkende mensen te zijn.