Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Thursday, March 19, 2009

PowNed, zak nou niet in!!

Door Keesjemaduraatje
Jullie weten natuurlijk wel, dat ik de ledenwerving van PowNed van uur tot uur in de gaten hou. Niet dat ik verders niets te doen heb. Grote financiële instellingen, waarvan ik de naam niet bekend mag maken, vragen dagelijks mijn aandacht. Maar dat geheel terzijde. Toch krijg ik geen bonus. Maar ik doe wel zwijgend mijn plicht.

PowNed laat sinds vorige week vrijdag een knak in de grafiek van werving van ledental zien. Meteen na vrijdag zakte de werving in. Waarom? PowNed heeft toch een heel leuk teeVee-programma. PowNed heeft een eigen kroeg in Amsterdam. PowNed is voldoende in de publiciteit. Hoe komt het dat de stijging van het aantal leden toch lelijk is ingezakt?

Geenstijlkaktin_2  

Volgens mij komt het doorat Rutger op de TeeVee heeft verteld dat hij 300.000 Euri gaat verdienen en dat hij dan in Laren gaat wonen en een mooie auto gaat kopen. Weliswaar als leuke parodie bedoeld, maar de potentiële leden zijn realistisch genoeg om in te zien dat Rutger op den duur de verleiding niet kan weerstaan. Waarom zouden wij ons inspannen om andere mensen drie ton te laten verdienen?

Ledental

Vanaf nu heeft Geenstijl elke dag 427 nieuwe leden nodig om het nog te kunnen halen.

11 comments:

Willem said...

Maakt Keesje zoveel reclame voor Powned omdat hij stiekem ook op een baan bij ze hoopt ?

keesjemaduraatje said...

als wat Willem?
Als talkshow presentator?

Dr.D said...

Eerder een voice over...

Willem said...

Presentator van de kraakquiz ?

Natasha said...

Nee, Keesje wordt al hoofdpersoon in een door mij te schrijven televisiedrama (niet voor Powned, maar nader te bepalen gevestigde omroep). Hij wordt Gé Borneerd, een rancuneuze kleinburger met een links verleden die overdag werkt voor een multinational en snachts in een raar pakje mensen uit de klauwen van bonzen redt.

keesjemaduraatje said...

Wat een eer. Wordt mijn rol gespeeld door Walter P5? Of is dat te hoog gegrepen?

natasha said...

Hahaha, te hoog gegrepen voor wie?
Nee, we moeten wel bij typecasting blijven.

keesjemaduraatje said...

wat is ook al weer typecasting? Je gebruikt van die moeilijke woorden.

natasha said...

Doe niet zo flauw, dat weet je best. Dat je iemand zoekt om een rol te spelen die echt op het personage lijkt. Dat iemand bijna zichzelf speelt, zeg maar. Dat is dus tegengesteld aan P5

keesjemaduraatje said...

maa Walter P5 is wél links en niét hypocriet. Wou je dat zeggen?

natasha said...

Nee, dat wou ik helemaal niet zeggen. Wie heeft het trouwens over hypocriet uberhaupt?