Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Thursday, March 26, 2009

Zandzakken voor de Deur!!!

Door Keesjemaduraatje

Het is niet nieuw en het komt niet als verrassing. Krakers houden niet van praters. De hoofdredacteur van de inmiddels ter ziele gegane Kraakkrant "Grachtenkrant", Sandra, krijgt twee als bedreigend ervaren emails, waarin opmerkelijke dreigementen staan.

Pliese_auto_voor_kraakpandLees dit maar:

Datum: Wed, 25 Mar 2009 15:33:03 -0700 (PDT)
Van: Pink Panther <pantherpink52@yahoo.com>
Antwoorden aan:Pink Panther <pantherpink52@yahoo.com>
Onderwerp: zozozo,nounounou.
Aan: grakra@....

Zoooh en dat is vier,dan ga ik me nu maar weer es met jou
bezighouden.De derde ronde de derde ronde! de derde ronde
is?Kweetniet,maar weet mevrouw cactus wel.Het vrankrijk kamp in puin ,
het yoghurt kamp in puin , zo gaat ie goed zo gaat ie beter.Als ik
mijn verradelijke oor zo te luisteren leg dan heb ik toch sterk de
indruk dat een hele hoop mensen jou niet meer zo aardig vinden.Er zijn
zelfs een hoop mensen die jou een molli-verbod willen geven , dat word
nog lachen hee.Ik begin sterk de indruk te krijgen dat je beter niet
te ver van je "veilige " huisje kunt gaan. zoals ik al zei ; wat is
dit vermakelijk. En nogmaals ; heel erg bedankt voor de medewerking ,
hahahahahahahahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Ik denk dat je de zo broodnodige aandacht en liefde nog gaat
tegenkomen op een vrij ruige manier. Hee de groetjes ,en doe nog es
wat leuks , kusje pinkie.

en dit:

Grakra_667Datum: Wed, 25 Mar 2009 16:01:39 -0700 (PDT)
Van: Pink Panther <pantherpink52@yahoo.com>
Antwoorden aan:Pink Panther <pantherpink52@yahoo.com>
Onderwerp: grafiek
Aan: grakra@.....

o ja , dat was ik vergeten.Als we jouw leven in een grafiek zouden
plaatsen dan zou ie grote overeenkomsten vertonen met de huidige
economie.Dat is het.We hebben nooit gesnapt waar jou pijn zit , waarom
je zo bent waarom je zoveel haat en frust in je draagt , waarom je zo
los bent van elke werkelijkheid . Is het je alcoholisme , gebrek aan
seks , is iedere aandacht goed? je begrijpt toch zelf wel dat dat een
doodlopende straat is , heb je misschien hulp nodig? Geeft niks hoor
er zijn zoveel mensen die dat nodig hebben.Je echte emoties tonen is
een kracht geen zwakheid.En als je je dan wilt laten gelden door de
enterknop te vinden , geef je er dan niks om wat je schrijft? Heb je
dan echt niet door dat jouw leven in de amsterdamse kraakbeweging
voorbij is ?Er lopen een hoop idioten rond maar iedereen is niet
helemaal gek weet je.Alles blaast op in je mooie gezichtje.Watch those
corners.

ps er zit wat ons betreft ook een einde aan jouw gekots
en je hebt weer es mooi laten zien wat vriendschap met jou betekent : kots.

tada pinkie

Commentaar Keesjemaduraatje:
Dit is voer voor psychologen. Tenslotte worden er allerlei vage pschychologische argumenten bij gebruikt, die alleen in de hele softe sector in zwang zijn:

" dat een hele hoop mensen jou niet meer zo aardig vinden.Er zijn
zelfs een hoop mensen die jou een molli-verbod willen geven"

Dat is inderdaad het ergste dat een Hoofdstedelijke kraker kan overkomen: niet meer in een kraakcafë mogen komen en niet meer aardig gevonden worden.


Wordt vervolgd...

16 comments:

natasha said...

Curious and curiouser wordt het zo. Het eerste pinkpanther schrijven van een maand terug zou van Jeroen geweest zijn. Dat was aangetoond doordat de eigenschappen ervan zijn compu zouden weergeven ofzo. Goed, de half analfabete stijl en de schuimende haat zouden kunnen kloppen,en dat J in alle toonaarden ontkende dat het van hem was zegt ook niks, maar ik vond het er toen al ergens te dik boven opliggen om authentiek te zijn. De fouten leken moedwillig, de stijl was inconsequent en hier ook weer. Ik weet niet of Jeroen gisterenmiddag toen dit verzonden was al vrij was, maar zelfs dan: Dit is echt never nooit niet van Jeroen macho. die krijgt het zelfs in deze vorm zijn toetsenbord niet uit om Sandra's hoofd aan te duiden als 'je mooie gezichtje', bvb. Dit is of iemand die het eerste PP schrijven probeert na te doen, of die hele PP is iets heel anders dan vermoed.

Het eerste kreeg ik toen met allerlei fokverhaaltjes er om heen opgestuurd door S. zelve. Nu richt de PP zich dus exclusief op Sandra...

Ja ja.

Dit kan van alles zijn. Maar ik gok, sorry S., op een Croisetje.

Tarak said...

Volledig off topic:

"Curious and curiouser"

Wat leuk! Uit mijn favoriete boek! Dacht dat ik de enige was die deze regelmatig gebruikt!

"If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?"

natasha said...

Wonderland quotes altijd erg opportuun in het kraakgebeuren. Sentence first, verdict afer I say!

keesjemaduraatje said...

Nou heeft het slachtoffer het natuurlijk weer zelf gedaan.
Het is toch wat.

piet stok said...

@Natasha: Wie verdedig jij eigenlijk door nu te suggereren dat Sandra dreigbriefjes aan zichzelf aan het schrijven is? Volgens mij is jouw redenatie de waanzin ten top! Val je soms op Jeroen Macho? Ga je schamen.

sandra said...

Pffft, hebben we haar ook weer... Okee, over mijn fokverhaaltjes, het volgende schreef ik aan Natasha op 7 maart:

Hoi Natasha,

Ik weet niet of je de hatemail in de bijlage al gelezen had. Vorige week zondag op de krakenpostlijst geplaatst.
Natuurlijk heel moedig: anoniem. Om verschillende redenen verdenken we J.(...) Macho van het versturen van deze brief.
In de wandelgangen kreeg ik echter te horen dat J(...)tje stellig ontkent dit bericht geschreven te hebben. Hij denkt dat iemand hem een loer probeert te draaien. Daarbij gaan zijn verdenkingen in eerste instantie naar... W(...)r. Waarbij jij dan praktische steun zou hebben verleend.
Voor de goede orde: ik geloof hier niets van. De hele stijl en inhoud weerspreken deze beschuldiging. Wat mij betreft maakt J(...)tje zich hierdoor alleen nog maar meer verdacht.

Het leek me wel gepast om je te laten weten wat er zich in de roddelcircuits zoal afspeelt.

Grt,
Sandra

De reactie van Natasha was kort maar krachtig:

"Heb er geen zak mee te maken."

Wat mij betreft: ik weet het nog steeds niet. Volgens Natasha hebben we te maken met een gefrustreerde vaderjood, excusez le mot, beter gezegd: iemand uit ons eigen kamp die de boel loopt op te fokken.
Geen flauw idee, maar ik geloof dit ook niet zo een twee drie.
Het moge duidelijk zijn: ik heb deze shit in ieder geval niet zelf geschreven.
En voor de rest: ik moet hier toch wel wijzen op het FEIT dat Natasha de door haar te berde gebrachte dreigementen aan haar eigen adres desgevraagd nooit meer wist te reproduceren... Pffft, het lijkt wel alsof ze jaloers is... Nou van mij mag je deze geflipte gast hebben hoor!

sandra said...

Oh en nog zo wat. Die mails kwamen niet gistermiddag binnen maar gisteravond rond een uur of twaalf. En wie er zinnen uitkrijgt als: "Alles blaast op in je mooie gezichtje"? Dat zegt ook niet zoveel, leer mij die gefrustreerde hetero's kennen... Meerdere seksuele toespelingen trouwens. Opmerkelijk trouwens: iemand die het woord 'seks' op de correcte Nederlandse wijze spelt.

keesjemaduraatje said...

hebben de gefrustreerde heteros het nu weer gedaan? Ik ben ook een gefrustreerde hetero

keesjemaduraatje said...

maar zinnen als: "Alles blaast op in je mooie gezichtje" kan ik ook niet bedenken

sandra said...

Oh shit, het kwartje valt nu pas. Ze suggereert echt dat ik die shit zelf geschreven zou hebben...

Ik ben sprakeloos.

natasha said...

Nou, met dat laatste heeft het dan toch nog iets opgeleverd. Houen zo.

piet stok said...

Dus jij, Natasha, bent de vriendin van Jeroen D. "Macho", een van de criminelen die Harm Jan en Jochem in puin hebben geslagen. Lekker wijf ben jij.

sandra said...

Nee dat is ze helemaal niet. Ze is de vriendin van P5, als die knipperlichtrelatie op dit moment stand heeft gehouden. P5 heeft helemaal nix gedaan behalve z'n kop uit het raam steken en msn-en dat die ouwe junk van een Yoghurt lastig deed en dat was het dan. Nou ja en een heel live verslag over de ambulance en de smeris enzovoorts. Ze heeft met deze shit in feite helemaal nix te maken. Yoghurt en P5 hebben een of andere vete uit het jaar nul en daarom kankeren ze op elkaar, zelfs al zouden ze allebei dood zijn dan kankeren ze nog op elkaar, ik snap er nix van en ik wil er ook nix mee te maken hebben maar zo is het nu eenmaal. Natasha dringt zich op, likt zich in, wil ook graag een rolletje spelen in het drama. Maar het is godverdomme geen spelletje om gekwetste ego's te balsemen ofzo! Mevrouw beweerde dat ze hier echt geen artikel of boek over wilde schrijven, uiteindelijk biecht ze toch op dat ze een artikel voor de Groene in haar hoofd had. Rot op! Ga naar fucking Kokomo en probeer daar maar je stukken te schrijven over het leed van mensen die je uiteindelijk toch nooit zult kennen!
En jullie, nieuw-rechtse kankeraars die haar alleen maar aan willen vallen omdat ze een representant zou zijn van de 'linkse kerk' die jullie zo verafschuwen: donder godverdomme ook maar op naar fucking Kokomo, daar horen jullie thuis. Deze hele shit kan jullie immers ook helemaal niets schelen, jullie willen alleen maar kankeren.
Bweegh, wat een kankerzooi.

stoethaspel said...

Is het goed, Sandra als ik me door jouw predikaat nieuw-rechts niet aangesproken voel?

Oprotten is er dus niet bij.

natasha said...

Goh, als journaliste een onderwerp overwegen voor de Groene, en die mogelijkheid eerst de direct betrokkene voorleggen, je zal er maar van beschuldigd worden!

Zeker nadat betrokkene je dan een gore loer draait en zijn kop eraf liegt zodat je er prompt vanaf ziet omdat ook maar aan te bieden aan het desbetreffende medium, onder de noemer, 'ja, zeg, krijg de kelere maar', waarvan beleefd acte en rekenschap gegegeven.

Sandra, kortom, is de enige die geeigend is mensen at random van vanalles te beschuldigen en te intrigeren.

Iets met waard, gasten, pot, ketel gevolgd door klok en klepel.

Sandra, lieve schat, ga zelf es een roman schrijven. Ik meen het.

Piet Stok moet aan Tai-Chi ofzo gaan doen.

Doeidoei!

Dr.D said...

Aan sneue figuren inderdaad geen gebrek ...