Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Thursday, April 16, 2009

Bij de dokter

Door Keesjemaduraatje
Komen een homo, een pedofiel en een moslimbroeder bij de dokter.
Even plaatsnemen in de wachtkamer.
Zegt de homo tegen de pedofiel: "Waar heb jij last van?"
"Ik mag volgens de islam alleen trouwen met meisjes boven de negen jaar"
Zegt de homo tegen de moslimbroeder: "Waar heb jij last van?"
"Mijn woorden worden uit hun verband gerukt en ik wordt gediscrimineerd"
Zegt de moslimbroeder tegen de homo: "En waar heb jij last van?"
"Ik ben met mijn hoofd naar beneden van een flat gedonderd"

Deze en vele andere leuke anectdotes kunnen jullie straks om 20.00 uur beluisteren in de zaal Arminius, Museumpark 3, te Rotterdam.
De bekenende pedofiel Herman Meijer (Groenlinks) gaat in discussie met de moslimbroeder Tariq Ramadan, over het thema: "homosexualiteit en islam".

Een leerzame avond 

3 comments:

Willem said...

Dan zal dominee Hans Visser ook wel aanwezig zijn. Fris herenclubje.

pazz said...

Ik wordt?

Ge said...

Ja Kees, zelfs de beste overkomt het weleens!! Het zij je vergeven omdat de discussie in Rotterdam was.