Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Wednesday, April 22, 2009

Geert Wilders over Rene D. parodie

Door Keesjemaduraatje
Verschillende bloggers en PVV aanhangers hebben de afgelopen dagen emails aan het adres van de PVV Tweede Kamerfractie gestuurd, waarin ze zorgen uiten over de vervolging van de Ravage webmaster en de Ravage hoofdredacteur. Nu heeft Geert Wilders gereageerd. In de Pers wordt hij zo geciteerd:

"‘Ik heb de column zonder context onder ogen gekregen. Ik dacht dat René Danen mij echt had bedreigd en heb dus aangifte tegen hem gedaan. Maar het blijkt wat anders te liggen. Als iets parodie is, snap ik dat ook wel. Het is natuurlijk niet de bedoeling om een tweede Nekschot-zaak te creëren. Ik ga er nog eens goed naar kijken en misschien trek ik dan de aangifte in."
 

3 comments:

barry said...

Ik vraag mij dan af wie die tekst zonder context op zijn bureautje legt en waarom?

Saloukoning said...

Het niet herkennen van satire is een fundamentalistisch trekje, dacht ik zo.

Trouwens, Keesje, had je dit gezien? [url=http://f.imagehost.org/download/0213/incriminerend_jpg]incriminerend_jpg.bmp (1.5 MB)[/url]

Saloukoning said...

Kudt. Ik bedoelde: http://f.imagehost.org/download/0213/incriminerend_jpg