Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Monday, November 02, 2009

Meulenbelten dan maar

De TypeKey authenticatie werkt niet op dit weblog en de Helpdesk reageert niet, weten we ook eens hoe dát is. Dan zetten we de Meulenbelt-functie maar aan. Het is niet anders en jullie hebben het allemaal te danken aan "Nijmeegse Kraker" dan wel "Ik weer", dan wel "Anonieme Lafbek". Juist op de Dag van de Geitenneukers, blijkt wel weer hoe belangrijk Vrijheid van Meningsuiting in Nederland is!!!

Wetenschap_3

8 comments:

keesjemaduraatje said...

het is moeilijk, maar het werkt tenminste

christinA eijkhout said...

Sja, daar heb je het nu.
Nu blijf ik mij eeuwig afvragen of die keesjemaduraatje niet gewoon alleen reakties die hem aanstaan doorlaat.

keesjemaduraatje said...

@Christina: Je mag me een keer voor "Zi0n*zi" uitschelden. Dan kan je zien of ik het goedkeur of niet. Als je het woord goed spelt, dan wordt het automatisch niet doorgelaten. Dat is wat "Nijmeegse Kraker" bedoelt met Censuur.

Painted Bird said...

Waarom niet achteraf verwijderen? De regels zijn duidelijk, geen zion*zi (etc). Ik zou wel benieuwd zijn naar welke bagger er over je uitgestort wordt door een Nijmeegse Kraker (alleen de naam al, ik kraak dus ik ben). Kan me voorstellen dat je er moe van wordt maar zonder censuur laat je wel heel duidelijk zien welk geschreeuw de 'discussie' bepaalt.

Dr.D said...

So! Is dat niet nogal omslachtig?

keesjemaduraatje said...

achteraf verwijderen heb ik ook heel lang gedaan en als het gaat om zi0n*ni genoemd te worden is het ook niet zo heel erg, maar de Nijmeegse Kraker ging NAW gegevens van mij online zetten. en dan houdt het even helemaal op

christinA eijkhout said...

Ik krijg altijd de neiging om mij niets van onwelgevalligheden aan te trekken, hoewel mij ook diverse malen minder leuke geintjes zijn geflikt. O.a. NAWgegevens. Maar ik heb waarschijnlijk makkelijk praten, ik heb dan ook alleen de verantwoordelijkheid voor mezelf.Bannen op IPnummer lukt niet?

Painted Bird said...

Bannen op IP nummer is mogelijk maar heeft weinig praktisch nut christinA. Er zijn 1000'en proxy servers die een 'spammer' kan gebruiken om vanaf een ander IP adres binnen te komen.

NAW gegevens gaan natuurlijk ver over welke grens dan ook. Simply not done. Of je nu een gezin hebt of niet. Maar duidelijk is dat je met een gezin daar nog veel minder geduld mee hebt. Jammer, maar moderatie lijkt me op dit moment inderdaad de enige zinnige reactie.