Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Tuesday, November 24, 2009

Psychopatisch Dedain

Ik geef wel eens advies aan zielige Marokkaanse meisjes en meestal zijn ze dan dankbaar. Daar doe je het voor. Je wenst ze alle goeds toe. Of dat in de familie zit, dat weet ik ook niet. Schijnt wel zo te zijn. Mijn jongste broer, die bij de moslimomroep werkt, heeft dat ook. Zo gaf hij Hassnae Bouazza op het gewaagde sexweblog FrontaalNaakt het volgende advies:

op 22 11 2009 at 18:30 schreef Steady Freddy:

Beste Hassnae Bouazza, kun je ook stukjes schrijven om hier te plaatsen die niet over je verongelijkte zelf gaan en hoe andere ( bekendere of onbekendere) medelanders jouw bejegenen? Al die egodocumentale stukjes met wat wie nou weer als reactie op jou schrijven heeft beweerd, geschreven of getwit begint wat zielig over te komen. Ik bedoel wie weet heb je wel gelijk en is het allemaal zo maar van een columnist verwacht men columns en geen gekissebis van wie er nou de geweldigste Marokkaan, journalist of politicus is met betrekking op elkaars schrijven en het durven benoemen van…

Kunnen we weer wat ongezouten opimie en meningen verwachten die niet betrekking hebben op jou persoon en wat er online, naar elkaar, heen en weer geslingerd wordt?

Gaarne,
SF

Was waarschijnlijk goed bedoeld van mijn broer. Maar het pakt helemaal verkeerd uit!  Hij haalt hiermee de woede van top-essayist Peter Breedveld  op zijn hals. Hij wordt uitgescholden. Peter Breedveld onthult de ware naam van mijn broer. Peter verraadt intieme details over familiefeestjes waar mijn broer en ik aanwezig zijn geweest.  Hoe weet Peter die dingen allemaal? Was er een spion in de heilige arealen binnengedrongen? En mijn broer wordt indirect bedreigd.

Zo kennen we Peter Breedveld weer. Bedreigingen en psychopatische scheldcannonades. Het zijn de methodes die hij tijdens zijn korte stage bij de NIO heeft afgekeken van onze Gewaardeerde Nieuwe Nederlanders. Zijn Nieuwe Vriendin schaamt zich steeds meer voor hem. Zo wordt dat niks met haar glanzende carriere in en bij en op de Publieke Omroep. Het wordt tijd dat ze een ander opstapje vindt.

8 comments:

kst said...

Ach en wee, zoals Peter ook schrijft heeft hij dat van je eigen website! Daar onthul je zelf de identiteit van je broer en allerlei privedetails. Gooi je de hele tijd je hele priveleven op straat, dan moet je er niet vreemd van staan te kijken dat af en toe iemand dat oppikt. Bovendien doe je zelf niet anders met mensen die bij jou reageren (of over anderen zoals krakers waarvan je vind dat ze 'bestraft' moeten worden, wat de reden is dat ik hier eigenlijk nooit meer wat wilde tiepen, maar nu moest het maar even. Om je een handje te helpen ("hoe weet Peter die dingen allemaal?"). Wat je ook vergeet te melden is dat de betreffende reacties van die broer helemaal niet 'goedbedoeld' waren, maar giftig, logisch dus dat'ie dan een trap terug krijgt. Zo, ik zal over een paar weken nog eens kijken hier, nu moet ik weer aan het werk.

keesjemaduraatje said...

@KST: heb jij werk tegenwoordig Kees Stad?
Dat verbaast mij. En je bent ook niet meer zo enthousiast over de Islam, zoals ik op De Vrije las. Je gaat vooruit.
Hartelijke groeten en tot in Appelscha!!!

http://www.devrije.nl/archives/00002800.html#comments

George Costanza said...

Petor Breedveld....of hoe een weblogger afglijdt naar een beduidend laag nivo in slechts enkele maanden.

Wampie said...

Op 12 februari 2006 schrijft keesjemaduraatje op zijn blog:

"gisteren was het feest bij ons thuis, want mijn vrouw werd 50. Dus werden collega's familieleden en vrienden uitgenodigd om dat allemaal met elkaar te vieren. Mijn jongste broer, die redacteur bij de moslimomroep is en op dit politiek incorrecte weblog resideert onder de naam "Steady Freddy", verscheen met zijn nieuwe vlam, de Antwerpse mevrouw van Nederlandse/Marokkaanse afkomst, Laila, die op het forum van de Elsevier als "Laila N" haar mening verkondigt.(...)."

Keesje gaat naar de keuken om erwtensoep te halen voor zijn schoonzus, zonder spek, dat spreekt, bla bla bla.

Keesjes koosnaampje voor zijn broertje luidt "overloper".

Zelf is hij trouwens een enorm oud wijf, dat op de website van mutsenblad 'Viva' eindeloos sherry zit te drinken om anderen weetjes te ontfutselen over het privéleven van het onderwerp van zijn obsessie PB.

keesjemaduraatje said...

er stonden nog meer dingen op die VIVA-site, geschreven door zijn ex-vrouw, die Peter nog steeds niet weet.

Painted Bird said...

Kan me voorstellen dat je voor je broertje op wilt komen. Een erg sterke indruk maakt hij niet. Ammunitie heeft hij genoeg maar meer dan wat gesis levert het niet op. Geloof je werkelijk dat je hem helpt door er aandacht aan te besteden?

keesjemaduraatje said...

ik ben het helemaal niet met mijn broertje eens, maar ze moeten wel van hem afblijven. Dat is kort samengevat mijn standpunt

Frank said...

Grappig om te zien dat Breedveld er meteen bovenop duikt als iemand eens iets onaardigs over zijn bijzit zegt, maar gelijktijdig veinst berichten van holocaustontkenners op zijn website niet te zien.