Sunday, March 27, 2011

Dochter van Gretta Duisenberg is de pineut

Het Lijden van het Palestijnse Volk blijft niet beperkt tot Gaza en de Westbank. Ook de dochter van de Zwarte Weduwe Gretta Duisenberg heeft er nu last van. Opgepakt door een Joodse Agent, het moet nu niet gekker worden! En de protesten van Gretta op het politiebureau leiden tot een heuse arrestatie en vernederingen zoals het bij een open deur op de pot zitten pissen. Zo zie je maar weer waar een pro-Palestijnse activiste allemaal onder te lijden heeft.

In een emotioneel interview van afgelopen zaterdag in het Parool doet Gretta een boekje open over de discriminatie en de haat waar ze onder te lijden heeft. Citaat:

"Nee, ik daag niet uit om het uitdagen. Alleen, ik kan niet tegen machtsmisbruik en ik weiger deemoedig het hoofd te buigen als iemand mij of iemand anders vernedert. Ik heb geen talent voor ondergeschiktheid. Dat heeft me laatst in een politiecel op de Prinsengracht doen belanden. Mijn dochter was opgepakt door een jong agentje op een mountainbike na een woordenwisseling over een file. Hij zei: 'Hou je kop, tut', waarop ze haar middelvinger opstak. Dat mag ze niet doen, maar het is geen reden om haar uit haar auto te trekken en en plein public af te voeren, met haar handen geboeid op de rug.

Gretta_arafat Ik werd zo kwaad. Ik heb mijn tas gepakt en ben naar het bureau gegaan. Toen ik niet wilde vertrekken zonder mijn dochter en mijn verontwaardiging uitte dat de agent achter de balie weigerde zijn naam te zeggen, ben ik onder mijn armen gepakt en meegesleurd naar de cel. Op zo'n lompe manier dat ik mijn schoenen verloor onderweg. Alles werd afgepakt: mijn horloge, mijn trouwring. En ik moest onder begeleiding naar de wc, met de deur open. Ik werd behandeld als een zware crimineel. Na vijf uur mocht ik weg. Pas toen kreeg ik de naam te horen van de balieagent. Te Pas; een Joodse naam."

U denkt echt dat dat iets met uw arrestatie te maken heeft?

"Ja, ik vrees het. Ik mag niet te snel oordelen, maar het zou goed kunnen. Ik had naar mijn gevoel niets misdaan. Hij herkende me waarschijnlijk. Mijn dochter en ik kregen allebei een boete van zevenhonderd euro. Maar goed, dat was niets in vergelijking met mijn arrestatie in Israël. Daar moest ik me helemaal ontkleden waar mannelijke soldaten bij waren. Onder schot. Ik kreeg een roze beha toegeworpen. Die moest ik maar zolang aantrekken terwijl ze mijn ondergoed bestudeerden. Ik heb de ambassadeur gebeld, Buitenlandse Zaken benaderd; niemand deed wat."

Volgens mij krijgt de vervangingstheorie nu een geheel nieuwe dimensie. Waren het tot voor kort de Palestijnen die probeerden hun eigen lijden met dat van de Joden op één lijn te stellen, nu wil een pro-Palestijnse activiste als Gretta, die lekker in een grachtenhuis in Amsterdam woont, een eenvoudige arrestatie in Amsterdam al op één lijn zetten met de ondervragingstechnieken van het Israelische leger. Ik ben benieuwd hoe ze zou piepen als ze eens een écht verhoor in een Israelische cel mee zou moeten maken.   Er is maar één manier om daar achter te komen: In mei meevaren op de Nederlandse Boot naar Gaza.

49 comments:

  1. In Gaza worden de arrestanten door hamas door de knieën geschoten of met honkbalknuppels lens geslagen.
    Maar dat Gretta niet weten.
    Huichelende trut.

    ReplyDelete
  2. Die dochter heeft dus helaas meer van Gretta dan van Wim.

    Zo te horen is Wim wel veel bespaard gebleven.

    ReplyDelete
  3. even twee kritische vragen over Gretta:
    -Bestaat er wel een politiebureau op de Prinsengracht
    -Is te Pas wel een Joodse naam?

    Volgens mij klopt er geen zak van het verhaal

    ReplyDelete
  4. Louisa20:40

    @Lida:" moed zijn" moet zijn "moet zijn ".
    @Likoed: Wel eens bij stil gestaan dat Gretta kinderen zou kunnen hebben uit een eerder huwelijk ?

    Raar verhaal overigens en bovendien vraag ik me af of iedere scheet van deze vrouw moet worden beloond met aandacht, publicatie en commentaar.

    ReplyDelete
  5. Je verkeert toch in trieste verblinding, gecombineerd met ouderdomsdementie, als je een oude naam uit de Achterhoek al als Joods gaat betitelen.
    Eigenlijk is Gretta Duisenberg een heel erg triest geval.

    ReplyDelete
  6. Benjamin22:15

    Het is prachtig dat wij als lezers eigenlijk achter het enkelzijdige spiegelglas mogen staan in een verhoor ruimte en wij in het hoofd van mw Duisenberg mogen kijken Die zichzelf ter observatie zet in dit artikel. Ze demonstreert aan ons dat het importeren van het conflict, net als het opnemen voor de Palestijnen alleen te doen is met de onontbeerlijke J- factor. Ze identificeerd zich dan ook volledig met het vreemdsoortige charisma dat om het zelf opofferen van de Palestijnen hangt, in haar geval een media-martelaars effect, al lijkt dit meer op een zelfmoord aanslag op haar PR, maar we moeten niet vergeten dat negatieve publiciteit ook publiciteit is. En daar maakt zij maar al te graag gebruik van hebben we in het verleden geleerd. Het is echter jammer dat men er telkens weer dreigt in te trappen door er op te reageren. (dat is namelijk de bedoeling)

    Dat zij achter een arrestatie een complot ziet van de 'boosaardig zionisten™' is niet te verwonderen, ik kan mij herinneren dat ze ooit eens had gezegd dat Amsterdam Zuid door de Joden was geannexeerd. Waar ik mij overigens wel over verwonder is hoe iemand het voor elkaar krijgt om een boete van 700 euro te verzamelen voor het vragen van een naam aan een agent die de arrestatie niet eens uitgevoerd heeft.

    ReplyDelete
  7. Piscator23:41

    Kees, ik heb naar de naam Te Pas gezocht in het 'In Memoriam' boek (het Memor boek), waarin een groot deel van de Nederlandse joodse slachtoffers van de holocaust vermeld staat (850 bladzijden namen in kleine letters). De naam Te Pas komt er niet in voor, terwijl elke naam die op enige schaal voorkomt of voorkwam binnen de joodse gemeenschap erin staat.

    ReplyDelete
  8. @Piscator

    Gretta houd een nieuwe moderne "Zwartboek" versie bij. In dat ZwartBoek komt de naam Te Pas wel voor als Joodse naam.

    Vr. Gr. Pineut

    ReplyDelete
  9. Als een oude vrouw stennis gaat maken op een politiebureau dan wordt die oude vrouw ingerekend.

    En of Agent Te Pas een joodse naam heeft, ik denk het niet. We kunnen wel makkelijk controleren of hij een jood is door in zijn broekje te kijken. Ik denk dat hij daar geen bezwaar tegen heeft. Het is voor de goede zaak.

    ReplyDelete
  10. Louisa19:57

    Ik kijk liever bij een agent in zijn broekje dan bij Gretta in haar broekje.
    Bah, flauw...

    ReplyDelete
  11. MartFart23:16

    Natuurlijk is Gretta geen anti-semiet... toch?

    ReplyDelete
  12. liselore23:22

    Gretta wordt te pas en te onpas gearresteerd.

    ReplyDelete
  13. liselore23:22

    Gretta lijdt aan achtervolgingswaanzin.

    ReplyDelete
  14. Wompus23:45

    Ik hoop wel dat die lieve Greetje nu af en toe een schone onderbroek aantrekt. Anders loopt meneer OngePast straks met een levengroot trauma.
    Bah. Gretta in de blote kont. De rillingen lopen me over de rug.

    ReplyDelete
  15. Dorith10:58

    Het hele verhaal stinkt. Ik kan me niet voorstellen dat GD zich totaal uit moest kleden in Israel waar mnl. militairen bij stonden. Ze werd gearresteerd, schrijft ze. Maar het zijn normaliter politie-agenten die arresteren, niet de soldaten. En die soldaten hadden een roze bh voorradig? Ik vind het maar een gek verhaal!

    Wat deed ze trouwens in Israel?? Te veel Joden in Mokum zuid, en dan komt ze naar Israel waar nog veel meer Joden zijn??

    ReplyDelete
  16. Gretta's zoon of zonen zijn in Thailand ooit opgepakt voor het handelen in drugs.
    Waren die Thaise agenten ook al joden?
    Ach die trut loopt te Pas en te Onpas te kermen over joden!

    ReplyDelete
  17. Gisteravond was ik in Brabant, voor een avondje CDA, met veel antisemitisme, vooral uit de mond van CDA-er Jan Elshout.
    Zie http://torayeshua.nl/cms/?p=2057
    En lees dan er onder even over Nuenen me Dries, waar Kees ook over schrijft.
    Uitspraak van Henk-Jan Ormel, de andere CDA spreker:
    "“We moeten niet polariseren, met de hakken in het zand, het is puur lijfsbehoud en overlevingsnoodzaak, want als we de verschillen benadrukken, is de problematiek niet te overzien”
    Zie verder het artikel,
    shalom,
    Ben Kok (joods-chr. pastor)

    ReplyDelete
  18. JE 'We moeten niet polariseren...'

    BK 'Aanwezig: 26 CDA ers, gemiddelde leeftijd 60 plus met 1 Marokkaanse Nederlander van ca. 30 jaar en dan 4 Israelvrienden van buiten af, w.o. 1 Joodse man, om een tegengeluid te laten horen.'

    BK 'Kijk, zolang je het op de Stasi wijze aanpakt bij het CDA, kun je later altijd zeggen: “wir haben es nicht gewusst”.'

    BK 'Want wat hoor ik hem dan , tot mijn verbijstering zeggen in een persoonlijk nagesprekje van enkele minuten, als ik er op wijs, dat de islam vanuit koran/ahadith/voorbeeld Mohammed legitimeert, dat de hele wereld en zeker Israel , voor de koranafgod Allah moet worden onderworpen aan de islam met sharia wetgeving in het groot Kalifaat ?'

    JE volgens BK 'We moeten niet polariseren, met de hakken in het zand, het is puur lijfsbehoud en overlevingsnoodzaak, want als we de verschillen benadrukken, is de problematiek niet te overzien'

    BK 'Zonder de import van moslimgastarbeiders volgens Eurabie-plan de laatste decennia hadden we het probleem niet gehad, Henk-Jan! Maar jullie als politiek leiders, met steun van nagenoeg alle kerken, hebben het laten gebeuren en nu wordt het probleem van islamisering steeds meer zichtbaar.
    En dan moeten we doen , alsof er geen islamiseringsprobleem is?'

    BK 'Zie de parallel met de tijd van voor de oorlog, opkomst Nazisme, NSB, Chamberlain, een totalitair regime wil het “Dritte Reich” vestigen en nu zien we een 1400 jaar oud totalitair regime haar tentakels over Europa uitspreiden.
    Inclusief de toen ook aanwezige Jodenhaat, die Israel van de kaart wil vegen.'

    Ik stop. In grote walging. Oy BK, welke leegte hoop je met dergelijke sh*t op te vullen?

    ReplyDelete
  19. Louisa11:15

    Door die uitspraak van Jan Elshout is het voor mij zonneklaar dat men bij het CDA bang is voor islamisering en dat men zich bij voorbaat conformeert.
    Uit lijfsbehoud, de schijtluizen.
    En Hamas een redelijke gesprekspartner noemen, terwijl het gewoon een terroristenzooi is, die de eigen bevolking onderdrukt en opoffert.
    Inderdaad, walgelijk.
    En gewoontegtrouw demoniseert men het restje Joden in Nederland en de staat Israël.
    Het is voor mij, ruim 70 jaar na WO2 onbegrijpelijk.
    (Ik vergelijk moslims niet met nazi's, wel hun leiders )
    Maar Kees schreef het al: de Duitsers hebben hum lesje geleerd, het Nederlandse volkje en vooral het deel dat lid is van het CDA niet.

    ReplyDelete
  20. Louisa11:17

    "hum" moet zijn "hun".

    ReplyDelete
  21. De walging schiet hier meerdere richtingen op inderdaad.

    'Ik vergelijk moslims niet met nazi's, wel hun leiders'

    Dan ben je daarin subtieler en genuanceerder dan BK.

    'een 1400 jaar oud totalitair regime'

    En wie precies zijn de leiders en de volgers van dat totalitaire alles en iedereeen omvattende regime? Angst zaaien en grote generalisaties zijn ook in de jaren '30 geperfectioneerd.

    ReplyDelete
  22. Louisa17:37

    Angst zaaien en generaliseren.
    Vormt altijd een belangrijk onderdeel van leiders, van welke signatuur dan ook.
    Ik ben oud genoeg om mij de "koude oorlog" te herinneren, toen werd de angst voor de Russen gevoed.
    Maar ook een type als Harry Mens, die in dat programma van hem op tv uitspreekt dat er sprake is van een Joodse samenzwering,( doelend op Cohen, Asscher en Rosenthal die na de laatste Kamerverkiezingen in beeld kwamen een kabinet in elkaar te solderen)en ook kamerlid van Bommel die er van alles uitsmijt tijdens een demonstratie.
    Zij worden niet aangeklaagd voor haatzaaien, zoals Geert Wilders.
    Die laatste is een hoofdstuk apart.

    Maar dwazen als van Bommel, Mens, van Agt, Duisenberg en Meulenbelt helpen wel mee de mening te vormen van mensen die het denken graag aan anderen overlaten.
    Zij zijn gevaarlijk.
    Geen leiders, meer stokers.
    En stokers zijn de behulpzame dwazen voor de leiders...

    ReplyDelete
  23. De voorbeelden van dwazen die je noemt zijn goede voorbeelden. Maar denk je werkelijk dat mensen als BK en KM niet in dit rijtje thuishoren? Ik vind het opmerkelijk dat iemand als BK, die vol is van zijn eigen idee van God (Jahweh), het vol haat (en angst) over een koranafgod kan hebben zonder dat dit hier tot een kritische reactie leidt. Wie is de leider van mensen zoals hem? En wie zijn de volgers?

    Ik ben al wat ouder, ongeveer halverwege schat ik in, maar ik schrik nog steeds wanneer mensen waarmee ik het moeiteloos eens zou moeten kunnen zijn (pro-Israel) zich zo laten gaan. Het doet me geloven dat de grootste 'vijanden' zich in mijn eigen kring bevinden. Dat zijn de mensen die alle werkelijke kritiek afdoen als beneden hun nivo, waarmee elke inhoudelijke reactie overbodig verklaard wordt. De stokers die zelf heilig geloven in hun eigen gelijk en daarvoor hun geloof zonder geweten inzetten.

    ReplyDelete
  24. Remko05:09

    Dag painted bird, ik heb je reacties gelezen op de stukjes die Ben Kok heeft geschreven. Wat ik me dan afvraag is hoe pro Israel jij eigenlijk bent en of jij enige waardering kan opbrengen voor de mensen die zich met hart en ziel inzetten voor Israel. Waar was jij bijvoorbeeld toen neo nazi s en pro palestina gangers Israel aan het scanderen waren in Dordrecht. De man die jij voortdurend op de hak probeert te nemen stond daar met een Israelische vlag om zijn schouders een video verslag te maken om te laten zien wat daar gebeurde en te laten zien dat er mensen zijn die deze anti Israel tirades niet over zich heen laten gaan. Waar was je ? Waar was u met de kristallnacht herdenking toen linkse anti Israel elementen deze herdenking wilden kapen voor hun eigen anti Israel en anti Wilders propaganda ? Jij was nergens te bekennen maar op het internet hang je de held uit en diegenen die het opnemen voor Israel en het joodse volk worden aan de schandpaal genageld door jou. Als ik naar jou commentaren kijk dan bekruipt mij het gevoel dat we te maken hebben met zo n " een ander joods geluid " koekenbakker. Persoonlijk denk ik dat jij helemaal niet pro Israel bent maar iemand die zich voordoet als joods en pro Israel en onder je schuilnaam eens lekker die vreselijke Ben Kok en Keesjemaduraatje het leven zuur wilt maken. Nee painted bird .. wij worden inderdaad geen vrienden.

    ReplyDelete
  25. Painted Bird gebruikt steeds afkortingen voor namen, alsof hij de namen niet voluit wenst te schrijven, bang om zelf besmet te worden. Net als mensen die "K" zeggen in plaats van "kanker".
    Ik moest even denken. Wie is nou KM? Oh, Oh, Oh, dat ben ik zelf.
    De strategie van het "bondgenoten zoeken" is bij de pro-Israel- en anti-Islam-collega's nog niet zo ver ontwikkeld. In dier voege kunnen we nog heel veel leren van Anja Meulenbelt. En als we dan eens een keer de meningsverschillen en discussies stoppen en samen iets doen, dan worden we weer meteen op één hoop gegooid. Het is ook nooit goed.

    In deze fase van de strijd zulllen we wel met zowel christenen als PVV'ers als met conservatief liberalen samen moeten werken om de invloed van islam en pro-Palestijnse activisten op het regeringsbeleid tegen te gaan. De meningsverschillen komen later heus wel terug. En dat is ook belangrijk in een democratie, om meerdere meningen aan het woord te laten.
    Ben Kok is de enige die met een eigen DVD en een eigen pamflet naar een bijeenkomst komt. Als je het niet met hem eens bent, dan kan je besluiten ook een DVD te gaan maken. Maar dan hoef je nog niet op een ander af te geven.

    ReplyDelete
  26. Louisa10:51

    Juist, Ben Kok is in ieder geval iemand met lef.
    Gestoeld op zijn geloof, maar dat doet voor mij niet ter zake.Ik ben ongelovig, maar in ons land waar vrijheid van godsdienst is mogen mensen geloven, welk geloof dan ook.
    Het wordt pas eng als het geloof ( en wederom elk geloof ) een ideologie wordt waarin anderen worden verketterd, verguist en vervolgd.
    Het gaat om moed.
    Maar ik ben het niet eens met Keesje als hij zegt dat wij nog veel kunnen leren van Meulenbelt,want je ogen en oren sluiten voor elke vorm van kritiek is een politica onwaardig.
    Maar ik heb al ontdekt zij zich niet meer kandidaat stelt voor de Senaat, dat scheelt al een slok op een borrel.

    ReplyDelete
  27. Painted Bird13:21

    Ach. Dus, ik moet me met een Israelische vlag omwikkelen voor ik geloofwaardig ben in mijn kritiek? Het spijt me maar met zulke vrienden heb ik liever vijanden.

    'diegenen die het opnemen voor Israel en het joodse volk '

    Dat zijn dan dezelfde mensen die dit enkel kunnen door een ander geloof af te zeiken ondertussen als een mittrailleur Godwin's uitspugend? Wat jij persoonlijk van mij vind zal me redelijk roesten Remko (waar is je achternaam oh grote held?).

    ReplyDelete
  28. Painted Bird13:31

    Om te beginnen met de afkortingen: Het is Ben Kok (BK) geweest die hiermee is begonnen. In een vorige 'discussie' werd ik eerst Geverfde Vogel genoemd, vervolgens PB. Dan geef ik aan de laatste toch sterk de voorkeur en zet ik de nieuwe traditie voort.

    Als ik je reactie goed begrijp is het noodzaak om als anti-Islam en pro-Israel samen te werken. Wat nu als ik in deze wel pro ben maar niet anti? Waarom schijnt het te bijten als ik stel pro-Israel te zijn maar niet te houdenj van vergelijkingen van de Islam met Nazi-Duitsland. Wat nu wanneer termen als Koranafgod me tegen de borst stuiten zeker komende van iemand die vol is van zijn eigen geloof. Is het zijn van pro-Israel reden om te spugen op het geloof en overtuiging van 'anderen'? De meningsverschillen komen later wel terug..? Krijg de hik, om die vergelijking BK stijl door te trekken, laten we samenwerken met extreem-rechts. Ook die hebben het niet erg op moslims.

    ReplyDelete
  29. Painted Bird13:46

    'Het wordt pas eng als het geloof ( en wederom elk geloof ) een ideologie wordt waarin anderen worden verketterd, verguist en vervolgd.'

    Dat is precies wat ik constateer. En wordt nog net geen verrader van de goede zaak genoemd. Godwins en het wegzetten van een ander geloof (koranafgod, ik wordt werkelijk boos wanneer ik dat lees en ook ik ben ongelovig). Na verketteren en verguizen komt zoals we allemaal weten vervolgen en Ben Kok geeft hierin met alle liefde de aftrap. Is het werkelijk moedig om verkleed als Zorro een paar bijeenkomsten te verstoren waarmee je dergelijke bijeenkomsten een begin van belangrijkheid geeft?

    Kees (in toegegeven mindere mate) en anderen hier hebben zich al op het niveau van Meulenbelt begeven. Iedereen met oprechte en misschien wel hard gestelde kritiek zal er wel zo een van EAJG zijn. En ik, ik doe me voor als Joods en pro-Israel... Gelul natuurlijk, ik reageer hier al een paar jaar af en aan (niet te vaak want ik weet de consequenties nu wel) en heb nooit beweerd Joods te zijn. Ik heb zelfs zeer duidelijk gemaakt dat niet te zijn. En kritiekloos ben ik ook al niet dus kan ik onmogelijk pro-Israel zijn eh Remko?

    ReplyDelete
  30. ik heb mij al op het niveau van Meulenbelt begeven. was dat nou een compliment of kritiek?

    ReplyDelete
  31. Painted Bird14:23

    Jij gelooft dat het komende van mij zomaar een compliment zou kunnen zijn? Ik moet je misschien teleurstellen, Meulenbelt is een van de zeer weinige onderwerpen waarin wij het vrijwel 100% eens zijn.

    ReplyDelete
  32. Louisa14:44

    Het is inderdaad ook een manier op dit soort bijeenkomsten dood te zwijgen, want veel van dit soort types zijn alleen maar uit op aandacht en die hebben ze nu in ruime mate gehad.
    Maar...we leven (nog steeds) in een democratie met vrijheid van godsdienst, pers, vergadering, enfin, dat weten jullie.
    Ik zou trouwens willen dat gelovigen beseffen dat de almachtige hen heeft gezegd met een stel hersenen en gezond verstand.
    Nou ja, in principe dan....geldt niet voor al zijn schepselen....

    ReplyDelete
  33. Ben Kok zou er verstandig aan doen wat meer Theologische kracht achter zijn argumenten te zetten. Hiermee bedoel ik dat het in het diepste wezen om een theologisch conflict gaat tussen enerzijds de god van de islam en de Levende God van Israël die in Jezus Christus naar de aarde kwam om te laten zien wie en wat God echt is.

    Vol van Genade en Waarheid.

    Deze zaken staan diametraal tegenover elkaar en zolang mensen, zowel ter linkse alswel ter rechtse zijde, niet doordrongen raken van de noodzaak om de diepte dimensie hiervan te erkennen en herkennen zullen zij geen van allen ooit tot elkaar te komen noch dat zij ooit dit probleem kunnen oplossen.

    Het speelt islamisten overigens allemaal prima in de kaart want ook zij hebben zo hun eigen eschatologie en zullen alles er aan doen om die tot volledige wasdom te laten komen en wanneer dat gebeurd zal deze wereld in een tijd terecht komen die bekend staat als "de tijd der smarten".

    Iedereen veel sterkte gewenst in die komende jaren.

    Vr. Gr. Pineut

    ReplyDelete
  34. De smart der tijden. Alsof je naar een aflevering van Xena, the warrior princess, kijkt. En 2012 is het einde der tijden...

    Kom op nou Kees, dit laat je werkelijk over je afkomen in je zoektocht naar een meer begrijpbare wereld?

    ReplyDelete
  35. Louisa11:25

    En jij bent er zo een die niet goed leest en vervolgens een conclusie trekt die ook niet klopt.
    Waar vergoeiljk ik de hufterige praktijken van de zionisten ?
    Waar in mijn reacties staat dat ?
    En waar staat dat mensen die mijn mening niet delen dom zijn ?
    Typisch !

    ReplyDelete
  36. Louisa11:33

    Ik merk nu pas dat jij iedereen die hier reageert even van repliek dient.
    Van harte welkom bij de club, want ook jij bent geen haar beter !

    ReplyDelete
  37. @PB

    Je zou voor de aardigheid eens naar deze documentaire kunnen kijken.
    Dat jij het allemaal afdoet als onzin wil nog niet zeggen dat de islamisten dat ook doen. Integendeel, zij geloven heilig in de komst van hun verlosser "de mahdi" en als die er is dan wordt het pas echt prijsschieten.

    http://bit.ly/fCOH1Y

    Vr. Gr. Pineut

    ReplyDelete
  38. Painted Bird01:24

    Ik heb gekeken Pineut. Extreem. Extreem fout. Waaruit jij dan weet te concluderen dat islamisten/moslims dus (sic) extreem zijn. Ik denk dat je dat fout ziet en misschien maakt de volgende link dat iets duidelijker:

    http://tinyurl.com/m64pc9

    Geloofsgenoten Pineut. Geloofsgenoten.

    ReplyDelete
  39. En jouw punt nu is dat 1 familie in Amerika het equivalent is van een land dat wordt geregeerd door mullahs en een bezeten President ?

    Tegen zoveel domheid kan zelfs ik niet op.
    Wentel je maar goed in je domheid rond het zal jou wel een heel fijn gevoel geven.
    Maar met blinde, dove dwazen discussieer ik niet verder.

    Vr. Gr. Pineut

    ReplyDelete
  40. Je vriendelijke groet steek je maar waar de zon nooit schijnt Pineut.

    Jij sleept er een x-aantal extreme moslims bij, ik antwoord met een vrij extreem equivalent, wat zich net als jij op de biibel baseert. Ben jij werkelijk zo dom om te denken dat er binnen de Islam niet vele variaties mogelijk zijn en dat in de bijbel en de koran niet vrijwel evenveel kwalijke elementen te vinden zijn? Het is maar net wat je letterlijk wenst te nemen. Je diswalifeert jezelf door het heilig overtuigd zijn en bovenal door je geprikkelde reactie. Zelfreflectie, het is niet aan een ieder goed besteed.

    ReplyDelete
  41. Paardestaart22:20

    Israel heeft nu gelukkig tenminste besloten dat lui als de zielige zwarte weduwe gewoon het land niet meer inkomen, ik hoop dat ze het volhouden.
    Het werd tijd - het is heel verstandig om je doodsvijanden serieus te nemen en hen op hun woord te geloven. Ik hoop vurig dat de israeli's afstappen van hun onserieuze ulevellenpolitiek en lik op stuk geven, iov te blijven geloven dat het zin heeft je vijanden alsmaar weer je blozende wangen toe te keren - als je met de zonen van Allah te maken hebt geloven ze alleen maar dat je het hart niet hebt om ze in de pan te hakken..
    Hitler lachte zich ook dood toen Chamberlain met hem kwam 'praten over vrede' - hij was zich al jaren aan het voorbereiden op een oorlog waar hij ontzettend zin in had, godbetert!

    ReplyDelete
  42. Painted Bird23:01

    Doe je 's nachts nog een oog dicht Paardestaart? Of ben je te bang dat er een moslim uit het plafond komt vallen? Ik ben het deels nog redelijk met je eens ook maar je generalisaties, je haat en vooral je angst kunnen me gestolen worden. Dat doet me namelijk teveel aan een extreme moslim denken.

    ReplyDelete
  43. Paardestaart06:33

    Extreme moslim?
    Dat is een pleonasme, m'n beste - er is maar éen islam, vraag het maar aan een echte moslim.
    Daar hoef je trouwens niet bang voor te zijn - alleen maar vastbesloten.

    ReplyDelete
  44. Painted Bird14:39

    Mijn dank Paardestaart. Ik besef me steeds beter wie de werkelijke vijanden van Israel zijn. Ook jij hebt zichtbaar ontzettend zin in oorlog eh?

    ReplyDelete
  45. Paardestaart04:21

    "Ik besef me?" :-)

    ReplyDelete
  46. Painted Bird13:08

    Jij denkt dat het met een z moet..? Komt niet onverwacht van iemand die zelfs zijn eigen naam niet correct schrijft ;O)

    ReplyDelete
  47. Paardestaart22:46

    Met een Z? Ik bezef me, bedoel je? :-)

    (Je moet me vergeven geverfde piet - die paardestaart, die had ik al vóor de spellingsvereenvoudiging - en aangezien dat noch een vereenvoudiging en al helemaal geen verbetering was laat ik de beker tussen-N maar aan me voorbijgaan...Met jouw welnemen natuurlijk, hè? Als je het goed vindt hoor - 't is per slot mijn eigen naam, nietwaar?

    (Jij wéet natuurlijk best dat beseffen geen wederkerig werkwoord is hè?
    'Zich realiseren'- dat wel; maar beseffen echt niet hoor - ook niet met een Z. Maar dat weet jij natuurlijk - toch? :-)

    ReplyDelete
  48. Painted Bird23:27

    Je hebt gelijk. Het woord 'me' is een overbodige en zelfs foutieve toevoeging. Ik schaam me diep. Nou ja, een beetje toch wel.

    Wel grappig trouwens. Je wenst de discussie niet langer aan te gaan maar het corrigeren van een taalfoutje is een te grote verleiding. Toch nog even een puntje scoren. Zegt ook iets over iemand. Maar goed, op zijn minst zie ik dat je ineens kunt lachen, een beloning op zich na alle vuiligheid die je hier neerzet.

    ReplyDelete

Bedankt voor jouw reactie. We beoordelen of de reactie geplaatst kan worden.