Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Thursday, February 16, 2006

Indymedia vergadering

Oh,
dat geeft niets kwadronaut. We zijn er eigenlijk wel blij mee. Als Indymedia leden zich niet goed kunnen organiseren, zal dit neo-liberale reactionaire rechtse kabinet er tenminste nog een hele tijd zitten. Die opmerking over "hopelijk volgende maand werkeloos" past geheel in de indruk die we van Indymedia hebben van links werkschuw tuig.
groetjes
Keesjemaduraatje
www.keesjemaduraatje.web-log.nl

Hier een link naar de vergadering

>From: Kwadronaut <kwadronaut@gmail.com>
>Reply-To: kwadronaut@gmail.com,Independent Media Center The Netherlands <imc-nl@indymedia.nl>
>To: imc-nl@indymedia.nl
>Subject: [imc-nl] excuus vergadering vrijdag as
>Date: Thu, 16 Feb 2006 15:08:54 +0100
>
>Hallo allen,
>
>Ik moet me helaas verontschuldigen voor de indymedia.nl vergadering
>van februari omdat ik het alweer gepresteerd heb om me niet goed te
>organiseren. Hopelijk ben ik volgende maand weer zonder werk zodat ik
>er bij kan zijn.
>
>groetsels,
>kwadronaut (cemab & translationtool)
>_______________________________________________
>imc-nl mailing list
>imc-nl@indymedia.nl
>Voor subscriben en unsubscriben:
>http://mail.indymedia.nl/mailman/listinfo/imc-nl

1 comment:

keesjemaduraatje said...

de link is weg gehaald. Jammer.