Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Friday, February 03, 2006

Lousewies

vandaag was een echte D66 dag. Boris Dittrich stapte op als fractievoorzitter van de D66 Kamerfractie en Lousewies volgt hem op. Ik ben in ieder geval enthousiast en wens Lousewies veel succes in haar nieuwe functie. D66 is er in ieder geval weer een stuk aantrekkelijker door geworden.

5 comments:

Alucard13 said...

Ze heeft wat op haar tand zitten :P

Steady Freddy said...

Tja de D'66, echte kerels. Draaikonten die de trap na vanuit de kamer over zichzelf hebben afgeroepen. Als hij een echte kerel was geweest had ie de politiek verlaten. Nu heeft Borris de schijn tegen dat hij achter de schermen nog aan de touwetjes trekt en Lousewies van der Laan wordt niet voor vol aangezien. Een partij zonder ballen. Want we gaan toch en eigenlijk gingen we al alleen heeft D'66 zich in een politiekspel laten trekken en verloren.

Ricardo Kamperveen said...

Lousewies wordt zeker voor vol aangezien. Veel leden vonden het jammer dat ze drie jaar geleden geen lijsttrekker was geworden.
Ik ben wel een aanhanger van Lousewies. Ze zei een keer in een interview: "Ik denk rechts, maar mijn hart zit links". Dat is nou een uitspraak waar ik me volledig in kan vinden. Ook verzette zij zich het afgelopen tegen een voorstel van Donner om Godslastering weer stafbaar te maken. Een vraagstuk wat nu weer opkomt, met het "gedoe" over de cartoons.

Dylan said...

aantrekkelijk?!?

keesjemaduraatje said...

ja ik vind het best wel een leuke meid