Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Thursday, March 06, 2008

CEBIT 2008

Carrera

Door Keesjemaduraatje
de afgelopen dagen was ik op uitnodiging van een anti-virus-software-firma op de CEBIT 2008. We reden vanuit Hilversum met drie Porsches naar Wolfsburg, waar we verbleven in het vooraanstaande hotel Ritz-Carlton. Het eten was erg goed in het hotel. Alleen hebben we iets te veel van de verschillende wijnen geprobeerd. Daardoor konden we de volgende dag niet zo goed opletten.

Om het af te leren gingen we eerst naar een grote Beierse Biertent, waar ik een Wienerschnitzel met Pommes at. Intussen had ik wel eens zin om de beurs op te gaan. Ik bezocht verschillende firma's die offshoring aanbieden. Egypte en Tunesië. Ik was het meest onder de indruk van Egypte. Toch zullen we niet zo snel een andere offshore-partners als India en Polen kiezen.

Op de terugweg reed ik in een geelkleurige Porsche Carrera en dat was wel een hele bijzondere ervaring. Toen de file bij Hannover een beetje voorbij was, kon ik wel 240 km/uur rijden. Dan ben je heel snel weer bij de grens. Daarna nog in een Canadees restaurant in Lochem een hapje eten en om 3.00 uur was ik weer thuis.

Cebit_sap_gesluierd1_3

Moderne CIT-er met traditionele vrouw
op de CEBIT beurs in Hannover
 

No comments: