Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Friday, January 23, 2009

Open draad voor deze hele nacht

Geert_wilders_01

Ik zie dat er nog wel steeds zo'n 4 bezoekers tegelijk op dit blog zijn. Ik heb wel zo'n 200 vaste bezoekers per dag en zelfs Annelies van Hoeiboei heeft weer naar mij gelinkt, dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik moet trouwens zowiezo een beetje rustig aan doen want de laatste twee jaren ben ik meer vrienden verloren dan erbij zijn gekomen.

Dat komt namelijk zo. Ik zou met die aardige journalist van de Volkskrant in maart een lang weekend naar Parijs gaan en dan komt die hele shit-affaire met Duijvendak ertussen. Maar ik geef Natasha daar helemaal niet de schuld van. Ze hadden dat interview gewoon niet moeten plaatsen. Als ik nu weer zie wat voor een onzin ze daar schrijven. Maar goed. Weg vriendschap. Gaat niet meer door.

Ik ben onaardige geweest tegen die lieve Hoeiboei-webmaster. Ook weer voorbij. De mevrouw die op dit weblog figureerde onder de naam "De dertigjarige ergotherapeute enz enz" die wil me niet meer zien omdat ik me "teveel met haar leven bemoei". En zo zijn er nog wel meer kennissen en vrienden die op een gegeven moment zeggen: "Maduraatje sodemieter jij eens een heel eind op". Maar ik wil niet zielig doen en ik bedankt hierbij de vaste reaguurster die mij een email schreef en die schreef dat ze dacht dat ik een sympathieke persoon ben. Kijk dat zijn strohalmen waar ik me dan maar weer aan vastgrijp.

Er is nog zoveel te vertellen. Bijvoorbeeld, dat ik met één van de aanklagers van Geert Wilders de oud en nieuw avond 2007/2008 heb doorgebracht en dat ik toen nog heel vriendelijk met haar man heb zitten praten. Dat kan ik toch niet weten dat ze een jaar later de vrijheid van meningsuiting gaat zitten bedreigen. Maar dat verhaal moet ik jullie dus nog vertellen.

Jullie kunnen mij  ook de gehele nacht veel vertellen en elkaar natuurlijk, want ik ga slapen.

Thema's:
-Hoe kunnen we Geert Wilders helpen?
-Waar moet het naar toe met Nederland?

1 comment:

piet stok said...

Over welk interfjiew in de Azijnbode heb je het nu, Maduraatje? Wel, wat de rechtszaak tegen Wilders betreft, die ging niet door. Wist je dat al? Een goeie hè! En als ie al doorgaat, dan is dat vooral pech voor de emanzipatie van de moslims in dit land, en daarbuiten.