Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Thursday, January 08, 2009

Prince II Practitioner, Ik !!!

Vandaag hoorde ik dat ik geslaagd ben voor mijn examen Prince II Practitioner. Dat is een pretentieus examen in Project Management. Ik had 250 van de 360 punten. 180 punten moest je halen.

Prince2logo

3 comments:

piet stok said...

Gefeliciteerd Keesje! En nu als de sodemieter op naar Gaza om die bloederige oorlog te 'managen'.

Ge said...

Wel eerst even een PID schrijven. Wie zitten er in de PB?
Moet je vast een hoop salaris verhoging opleveren. Gefeliciteerd.
Dit soort papiertjes zitten ze altijd op te azen in de IT.

miss moneypenny said...

Proficiat Keesje!!!!