Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Sunday, July 16, 2006

Oorlog

nou heb ik net aan een ander politiek correct weblog beloofd een alles omvattend artikel over Israel te schrijven dat alle andere artikelen over Israel overbodig maakt. Dus de analyse laten we even voor wat het is, maar het valt me wel weer op de alle partijen, aanhangers en zaakwaarnemers weer in hun stellingen zijn gekropen en allemaal precies weten hoe het zit en wie de schuld aan de huidige oorlog in het Midden Oosten heeft. Voor de Grettas en Meulenvbeltjes van deze wereld heeft Israel de schuld van alles en moet van de kaart geveegd worden. Tegelijkertijd krijg ik elke 10 minuten een bericht van mij zionistische contacten, die zeggen dat Hamas en Hezbollah alle schuld krijgen.Discussie is uitgesloten.

Ik zie in dit alles de oorlog van de democratische beschaving tegen de diktatuur en de barbarij. Helaas staat Israel op dit moment alleen in die strijd. Hopelijk wordt het geen wereldoorlog. 

No comments: