Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Tuesday, January 16, 2007

Blog Tag

door Keesjemaduraatje,
het Blog Tag heeft nu ook mij bereikt.

Het blad adformatie over Blog Tag: "De blogosfeer heeft een nieuw (?) speeltje: Blog Tag is een soort estafette tussen bloggers, waarbij elke uitgenodigde blogger weer vijf anders bloggers uitnodigt om vijf zaken over zichzelf te vertellen die lezers waarschijnlijk nog niet van hem (of haar) weten. Het leuke ervan is dat er zo een hele keten ontstaat van weblogs die naar elkaar verwijzen. "

Via het blad adformatie bereikte het Blog Tag Peter Breedveld, die vroeg Gregorius Nekschot, daarna via Geraas in Stijl werd ik gevraagd. De "Verlichtingsfundamentalisten" zijn dus al grotendeels aangeraakt door het virus. Ook Hoeiboei is al gevraagd. Nu is het aan mij om nieuwe blogsphere werelden aan te boren. Zal ik naar links gaan? De Vredesjournalist 2003 of Anja Meulenbelt of de Rooieravotter?

Van welke weblogger wil ik graag een paar persoonlijke anekdotes horen? Graag jullie commentaar in de reactiepanelen.

No comments: