Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Wednesday, October 10, 2007

Tinnef en Drek

Van: Keesje Maduraatje (hayquecrear@hotmail.com)
Verzonden:
dinsdag 9 oktober 2007 17:33:52
Aan: Clara Legêne (conglome@wanadoo.nl)
Geachte mevrouw Legêne,
in een reactie op de website van Anja Meulenbelt op 17 juli j.l. heeft u mijn weblog vergeleken met tinnef en drek. Ik doel op onderstaand citaat:

Tot zover de samenvatting. Nog korter samengevat gaat het dus om het belang van (recht op) oprispingen versus het belang van een werkelijke discussie. Nou, dan ben ik persoonlijk snel klaar. Ik ben op dit weblog niet in het minst geïnteresseerd in anonieme oprispingen. En ben dus zeer tevreden over het systeem dat Anja hanteert.
Tim bepleit dat ook zichtbaar wordt hoe de oprispingen eruit zien. Maar ik hoef maar even naar andere sites te gaan, zoals hoeiboei (13 juli) of keesjemaduraatje (12 juli), en dan kan ik wel ongeveer nagaan welke drek Anja ook op haar eigen weblog dagelijks over zich uitgestort krijgt. Wat bereik je ermee, Tim, als je die tinnef allemaal laat zien?


Ik wil u erop attent maken, dat de inhoud van het artikel waar u op doelt, voor het grootste deel bestaat uit citaten uit Anja's weblog zelf, namelijk waar ze beschrijft dat ze met een Palestijn getrouwd is, waar ze niet mee wil gaan samenwonen en die volgens haar eigen woorden een ex-terrorist is. Ik heb niets zelf verzonnen.  Vervolgens scheldt u de weblogs waar die informatie in staat uit, terwijl de schrijvers van die weblogs niet de gelegenheid hebben zich te verweren. Alle reacties die mevrouw Meulenbelt niet welgevallig zijn, worden van haar website verwijderd. U heeft het over anonieme oprispingen, terwijl de schrijvers van de weblogs Hoeiboei en Keesjemaduraatje gewoon bekend zijn en in gerenommeerde bladen onder hun eigen naam artikelen schrijven.

Het is duidelijk dat u helemaal niet in werkelijke discussie geïnteresseerd bent. Ik verzoek u in het vervolg van dit soort denigrerende termen af te zien of anders de discussie toe te staan.

Ik wens u veel wijsheid bij uw raadswerk in de gemeente Etten-Leur toe.

hartelijke groeten
(echte naam...)
(Keesjemaduraatje)

No comments: