Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Tuesday, March 10, 2009

Waar Pechtold goed voor is...

Door Keesjemaduraatje
Vandaag stuurde ik een email aan vele mensen in mijn hotmail adresboek. Ik schreef daarin het volgende:

Beste lezer van Keesjemaduraatje.com,
Nu ik deze email aan alle contacten van mijn adresboek stuur, je ziet niet alle emailadressen omdat ik zo slim ben om de BCC te gebruiken, maar dat geheel terzijde, merk ik dat ik evenveel linkse als niet-linkse Pechtold contacten heb. Zegt dat iets over mij of over het tijdperk waarin we leven? We weten het niet. Veel mensen hebben intussen het gevoel dat de publieke omroep niet meegaat in de maatschappelijk veranderingen en vasthoudt aan vastgeroeste oude netwerken. In die zin is een verandering noodzakelijk.

PowNed.tv, de omroep van Geenstijl wil veranderingen in het medialandschap en binnendringen in de publieke omroep. Ik steun ze daarbij. Wil jij ook helpen?

Klik dan op de onderstaande link.

https://registratie.powned.tv/refund/?id=455481407

Namens het gehele Keesjemaduraatje collectief (ikzelf)
heel erg hartelijk bedankt

tot ziens
Keesjemaduraatje.com

Van een bekende anti-islam-activist en weblogger kreeg ik de volgende reactie:

"Pechtold had mij al over de streep gehaald."

De idiote grappig bedoelde opmerking van Pechtold, dat hij hoopt dat PowNed het net niet haalt, heeft dus averechtse gevolgen.

2 comments:

piet stok said...

Nog één keer reclame maken voor de volgende kut-omroep, en ik mijd deze site voorgoed... En die popie droplul van D66 mogen ze van mij ophangen.

Willem said...

Het is evident dat de balans tussen het linkse geluid en het rechtse geluid binnen het publieke bestel compleet is doorgeslagen ten voordele van de eerstgenoemde. Maar ik begrijp werkelijk niet waarom je denkt dat een populistisch Telegraafblog dat vooral populair is bij middelbare scholieren die balans ook maar een beetje zal rechttrekken.

Jammer dat Ronald Sørensen het zo amateuristisch heeft aangepakt, die is - in tegenstelling tot Dominique Weesie - tenminste authentiek en oprecht in zijn rechtse ideeën.