Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Friday, September 14, 2007

Inside VVD

Door Keesjemaduraatje
ik was vandaag op zakenbezoek in Rotterdam en ontmoette daar toevallig een bestuurslid van de VVD afdeling Leeuwarden. Die mevrouw zei dat haar afdeling Mark-Rutte-minded was en dat ze als enige op Verdonk had gestemd, bij de lijsttrekkerverkiezing. Morgen zal het moeilijk worden, zei ze, omdat Mark Rutte geen echt leiderschap heeft getoond, maar Rita Verdonk niet geworteld is in de partij. Het is dus moeilijk om Rutten weg te sturen, zonder een andere kandidaat te hebben. Ze kon nog niet met zekerheid zeggen wat de Afdeling Friesland zou gaan stemmen.
Het VVD congres is morgen vlak bij mijn huis. Ik zou er met de fiets heen kunnen gaan, maar ik ga naar de verjaardag van mijn vader. Dsu morgenavond kijken we weer verder. Ik vind het heel spannend worden.

w

No comments: