Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Tuesday, May 12, 2009

Gelukkig maar

Keesjemaduraatje
Ik ben verslaggever en ik had een probleem. Ik kon namelijk niet overal meer naar binnen. Er waren wel eens cafés of andere gelegenheden, waar ik gewoon niet naar binnen mocht. Maar nu ben ik geholpen. Alle problemen zijn weer opgelost.

Hoe heb ik dat gedaan? Ik heb met Meldpunt Discriminatie Amsterdam gebeld en dankzij hen kan ik overal weer naar binnen.

Verslaggever

1 comment:

roelz said...

Ik heb even gauw gekeken, ze zitten daar met een man of zeven, acht op kantoor en doen ieder per dag een (1) klacht. Zucht. Ik wil niet alleen geen belasting meer betalen, ik wil wat ik al betaalde terug hebben... Daar wordt je toch compleet gek van?