Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Thursday, October 26, 2006

Brief aan Peter Breedveld

Hallo Peter,
ik heb twee klachten.

-je hebt een email van mijn broer over mij geopenbaard. http://www.peterbreedveld.com/archives/00000596.html
Daarin noemt hij mij een stakker. Terwijl iedereen weet dat mijn broer bij de moslimomroep werkt en de vleesgeworden overloper is.

-Je hebt de link naar mijn website weggehaald, terwijl ik je altijd gesteund heb in je strijd tegen de radicale islam.

Heeft het ene met het andere te maken?

Verder alles goed. Ik hoop je nog een keer te ontmoeten.

hartelijke groeten

Keesjemaduraatje

>From: pe*****@peterbreedveld.com
>To: "Kees van der Madura" <hay*****@hotmail.com>
>Subject: Re: een link naar mijn weblog
>Date: Thu, 26 Oct 2006 19:28:34 +0200 (CEST)
>
>Hallo Kees,
>
>Ik heb geen sympathie voor jouw broer. Als je me een leuk plaatje stuurt,
>krijg je ook een link.
>
>Je hartelijk groetend,
>
>Peter

2 comments:

Ariël Bruéns said...

Hahahaha, ik heb hetzelfde mailtje van jouw "broer" mogen ontvangen. Uiteraard in de hoop dat deze een plekje zou krijgen op mijn blog. Niet dus. Ik heb namelijk ook zo'n "broer"...

AVe said...

Ik weet aan wie ik loyaal moet zijn, dus kreeg je broer bij mij ook geen kans. Aan de andere kant, maakt hij zichzelf natuurlijk onsterfelijk belachelijk door zulke mails rond te sturen. Dat is dan wel weer 'leuk'...