Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Tuesday, October 31, 2006

Offensief van Links

door Keesjemaduraatje
nou is de linkse staatstelevisie echt een laatste offensief begonnen om Wouter Bos toch nog in het zadel te helpen. Gisterenavond met Zembla werd Balkenende afgezeken. Zo erg dat ik al weer medelijden met hem kreeg. Dat zijn ook emoties, qua demoniseren dan. Bij Paul de Leeuw mocht Sonja Barends optreden en een duit in het zakje doen en mochten enige kijkers tot Groen-Links oproepen. Vandaag in NOVA mocht Wouter Bos recht in de camera zijn verhaal houden en Balkenende nog tot redelijkheid oproepen. Bij P-Side van Prem maakte mevouw "Armeense-Genocide-Ontkenster"-Albayrak een hele goede beurt door stand te houden tegen een meute vluchtelingen-vrienden en Ebru Umar. Nu kijk ik naar Pauw en Witteman en daar zitten alleen maar PvdA-propagandisten (Henny Vrienten) en "lekker stuk" Agnes Kant, die nog een keer mogen vertellen hoe asociaal de regering Balkenende wel of niet is.
Als nu de Nederlandse Bevolking het niet heeft begrepen, dan moeten we constateren dat ze gewoon Wouter Bos echt niet wil. Voor straf zouden ze Medy van der Laan terug moeten halen na de verkiezingen om de bezuinigingen op het publieke net nog verder door te zetten.

2 comments:

david said...

Kijk, dit zie ik toch weer heel anders. Nadat ik voor de derde keer gezapige gesprekken zag met Marco Pastors, en de zoveelste uitgebreide reportage over Balkenendes brievenboekje, ben ik tijdelijk afgehaakt van het campagnecircus op de tv. Moe van het rechtse offensief, maar vooral van de gezapigheid van de berichtgeving.

fleece said...

David...je post gaat nergens over, geen evenredig vergelijk met wat er op staats televisie plaatsvindt.

Keesje je hebt gelijk.

wat me opviel bij prem, was dat mevouw Albayrak bij de vraagstelling Generaal pardon kijhard Nee zei en de regels van Cohen aanhaalden. Was al dat generaal-pardon-oppositie-voeren dan echt alleen maar show en demonisering.

wat me nog meer opviel was dat ze zei dat de europese Unie was opgericht om orthodoxe christenen uit te bannen of onderdrukken. Dat zei ze met een glimlach.
was dat een Turks standppunt of een PvdA standpunt, of beide.

Het schijnt mij dat nieumand deze opmerking heeft opgemerkt.